Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Otaru Amsterdam. Meer weten? Ontdek meer
Jeroen
21 jun 2026 om 19:10
altijd goede shushi bij Otaru
riccardo
6 jun 2026 om 21:46
it was mostly good, but the nigirizushi had old salmon on it. most likely not hospital-old but smelled stale enough
Rianne
13 mei 2026 om 9:53
Heel erg goede sushi, goede kwaliteit vis. Was duurder dan gemiddeld maar echt waar voor je geld!
Gisela
4 mei 2026 om 23:12
expensive on delivery and other fees
Jasper
26 apr 2026 om 18:20
Geen bezorging, geen contact met bezorger te krijgen, geen contact met restaurant te krijgen.
Rob
10 apr 2026 om 22:30
Alles leek beetje warm. De tonijn was daardoor niet meer zo rood. Verder wel oké.
Angelien
8 apr 2026 om 9:05
Ik had voor een teammiddag de Sushi besteld na een tip van een collega over dit restaurant. Er waren alleen maar lovende reacties. Iedereen riep 'Wat een heeeeerlijke sushi' Bezorging was op het afgesproken tijdstip, Top! voor herhaling vatbaar.